Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23743
Назва: Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання
Інші назви: Reflexive essence of longitude innovative-psychological experiment in module-development education
Автори: Бугерко, Ярослава
Buherko, Yaroslava
Ключові слова: освітня діяльність
рефлексивність
модульно-розвивальна система навчання A.B. Фурмана
рефлексивне освітнє довкілля-середовище
лонтітюднийінноваційно-психологічний експеримент
рефлексивно-співтворча взаємодія
розвиток рефлексивності
education activity
reflexivity
module-developing system of education of A.V. Furman
reflexive educational environment
longitude innovative-psychological experiment
reflexive-intercreative interaction
development of reflexivity
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Бугерко, Я. Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 137-153.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості рефлексивного довкілля-середовища як такої організованості освітнього процесу, яка дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному, екзистенційному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їхню сумісну розвивальну взаємодію. Аналізується сутність лонгі-тюдного інноваційно-психологічного експерименту, який полягає в поетапному переході школи від традиційної освітньої моделі до модульно-розвивальної і містить такі етапи, як підготовчо-організаційний, діагностико-концептуальний, формувально-розвивальний і результативно-узагальнювальний. Визначені умови, принципи і показники рефлексивно-співтворчого середовища в інноваційній системі навчання на кожному із зазначених етапів; показано, що використання ефективних технологій і методів інноваційної освіти, створення повноцінного рефлексивного освітнього часопростору забезпечують цілеспрямований розвиток рефлексивних процесів в учасників модульно-розвивального навчання, уможливлюють прийняття ними продуктивного стилю життя, що дозволяє мобілізувати і реалізувати свої кращі здібності і рефлексивно-творчі ресурси особистості у цілому. The article describes the peculiar features of the reflexive environment as an organization of the training process, which makes it possible to realize the positive potential of a teacher and a pupil in the mental, social, existential and spiritual development, motivating their common deve- loping interaction from the inner. The essence of the longitude innovative-psychological experiment, which means the gradual transition of school from the traditional educational model to the module-developing and includes such stages as preparatory-organizational, diagnostic-con-ceptual, forming-developing and resultive-generalizing, is analyzed. The conditions, principles and indicators of reflexive-intercreative environment in the innovative system of education at each of the mentioned stages are determined; it is proved that the use of the efficient techniques and methods of innovative education, creation of the complete reflexive educational time-space provide an aim-oriented development of reflexive processes of the participants of the module-developing education, make possible the adoption of the efficient way of life, which allows to mobilize and bring to life their best talents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23743
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 3 (45)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бугерко Я..pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.