Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23930
Назва: Маркетингові підходи в управлінні соціально-економічним розвитком регіону
Автори: Дудкіна, О.
Ключові слова: державна регіональна політика
економіка регіону
рівень життя
якість життя
Дата публікації: 2004
Бібліографічний опис: Дудкіна, О. Маркетингові підходи в управлінні соціально-економічним розвитком регіону / О. Дудкіна // Регіональні аспекти розвитку і розміщення продуктивних сил України : зб. наук. праць каф. управління трудовими ресурсами і розміщення продуктивних сил Терноп. акад. нар. госп-ва. – 2004. – Вип. 9. – С. 115-119.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто маркетингові підходи в управлінні соціально-економічним розвитком регіону.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23930
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетингові підходи в управлінні соціально- економічним.pdf185.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.