Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23984
Назва: Соціологічний вимір осмислення самостійної роботи студентів
Інші назви: Sociological dimension of comprehension of students’ individual work
Автори: Соболевська, Ольга
Sobolevska, Olha
Ключові слова: Болонський процес
європейський освітній простір
вища освіта
вища школа
освітній процес
самоосвіта
самостійна робота студентів
Bologna process
European educational environment
higher education
higher school
educational process
self-education
individual students’ work
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Соболевська, О. Соціологічний вимір осмислення самостійної роботи студентів [Текст] / Ольга Соболевська // Психологія і суспільство. - 2011. - № 4. - С. 88-93.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі конкретно-соціологічних досліджень розглядаються деякі зміни у підходах до організації самостійної роботи студентів ВНЗ у процесі переходу їх життєдіяльності за принципами Болонської освітньої системи; пропонуються положення і заходи, які оптимізують самостійну освітню працю студентів за формозмістовими і часовими критеріями. In the article on the basis of concrete-sociological investigations some changes in the approaches to the organization of individual work of the students of higher educational establishments in the process of transition of their life activity on the principles of Bologna educational system are discussed, the statements and procedures, which help to optimize the individual educational work of students are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23984
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 4 (46)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соболевська О..pdf439.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.