Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2428
Назва: Ділова репутація як стратегічний чинник компанії
Автори: Кравчук, Наталія Олегівна
Вашків, Олександр Павлович
Ключові слова: ділова репутація, стратегія, гудвіл
Дата публікації: 2010
Видавництво: ЖДТУ
Серія/номер: Економіка та стратегія розвитку підприємств: колективна монографія праць авторів-переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Економіка підприємства та управління виробництвом»; за заг. ред. д.е.н., проф. В.К. Данилка. – Житомир : ЖДТУ, 2010.;
Опис: Організація функціонує в умовах різноманітних взаємодій і взаємозв’язків, в оточенні, що має різні інтереси – економічні, політичні, правові, соціальні, духовні та ін. Регулювання взаємодій, що впливають на організацію зсередини і ззовні, поза сумнівом, є однією з найважливіших функцій організації, яка обумовлює успішність її діяльності. Гнучкість взаємодії і зворотний зв’язок – процес, який сприяє досягненню мети організації. Найважливіші завдання, що вирішуються в ході цієї діяльності, – формування позитивного іміджу, досягнення довірчих відносин з партнерами, споживачами і постачальниками і, що, мабуть, найважливіше, створення високої репутації, яка б працювала на компанію і приносила конкретні результати.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2428
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ділова репутація.pdf148.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.