Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24308
Назва: Особливості рекламної діяльності у сфері книговидання
Автори: Гнатків, Г.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Гнатків, Г. Особливості рекламної діяльності у сфері книговидання [Текст] / Г. Гнатків // Новації та виклики юридичної освіти : зб. тез доп. Міжнар. наук. студ. конф. [м. Тернопіль, 4 жовт. 2017 р.]. – Тернопіль : ТНЕУ, 2017. – С. 294-296.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24308
Розташовується у зібраннях:Новації та виклики юридичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
294.PDF48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.