Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24318
Назва: Територіальний брендинг у стратегії регіонального розвитку
Автори: Файфура, В.
Ключові слова: бренд
брендинг
територіальний бренд
регіон
економічний розвиток
brand
branding
territorial brand
region
economic development
Дата публікації: 2009
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Файфура, В. Територіальний брендинг у стратегії регіонального розвитку [Текст] / В. Файфура // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2009. - Вип. 14. - С. 9-13.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання формування територіального брендингу як складової економічного потенціалу регіону. Регіональний бренд розглядається як важливий фактор конкурентної територіальної переваги, який створює позитивний імідж Тернопільської області і стає основою подальшого її економічного розвитку. In the article the questions of forming of territorial branding are examined as a constituent of economic potential of region. A regional brand is examined as a factor of competitive territorial edge, which produces a positive image of the Ternopil area and becomes basis of subsequent its economic development, is important.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24318
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 14 2009 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Файфура В..pdf316.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.