Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24369
Назва: Особливості маркетингової діяльності на підприємстві
Автори: Нянько, Віталій
Нездоровін, Олександр
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В.
Бібліографічний опис: Нянько, Віталій Особливості маркетингової діяльності на підприємстві [Текст] / Віталій Нянько, Олександр Нездоровін // Прикладна економіка - від теорії до практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 27 жовт. 2017 р.] / редкол. : П. Р. Пуцентейло, Б. О. Язлюк, Р. Ф. Бруханський [та ін.]; відп. за вип. П. Р. Пуцентейло. - Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2017. - С. 63-65.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24369
Розташовується у зібраннях:ПРИКЛАДНА ЕКОНОМІКА – ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НЯНЬКО В., НЕЗДОРОВІН О..pdf672.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.