Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24638
Назва: Передумови використання теорій поведінки споживача для аналізу поведінки країн на світовому ринку
Автори: Дзюбановська, Наталія Володимирівна
Ключові слова: корисність
utility
споживач
consumer
світовий ринок
world market
торгівля
trade
Дата публікації: 2016
Видавництво: International Scientific Conference Modernization of socio-economic systems : the new economic conditions : Conference Proceedings
Бібліографічний опис: Дзюбановська Н. В. Передумови використання теорій поведінки споживача для аналізу поведінки країн на світовому ринку / Наталія Володимирівна Дзюбановська // International Scientific Conference Modernization of socio-economic systems : the new economic conditions : Conference Proceedings, Part 1, September 28, 2016. Kielce, Poland : Baltija Publishing. 216 pages. – P. 20-21.
Короткий огляд (реферат): Описано основні складові, що включає модель поведінки споживача (мету, обмеження та вибір). Розглянуто можливість використання моделі поведінки споживача для аналізу поведінки країн на світовому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24638
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕРЕДУМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЙ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА.pdf2.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.