Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25271
Назва: | Развитие рефлексивности учащихся посредством созидания рефлексивно-сотворческой среды учебного заведения |
Автори: | Бугерко, Ярослава Миколаївна |
Ключові слова: | рефлексивність, навчальний процес, розвиваюча взаємодія, рефлексивно-спітворче середовище |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Szkola w dyskursie teorii i praktyki. Wybrane konteksty.– Slupsk – Poznan : Contact, 2013. – Р. 93–102. |
Бібліографічний опис: | Бугерко Я. Н. Развитие рефлексивности учащихся посредством созидания рефлексивно-сотворческой среды учебного заведения // Szkola w dyskursie teorii i praktyki. Wybrane konteksty.– Slupsk – Poznan : Contact, 2013. – Р. 93–102. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості рефлексивно-спітворчого середовища навчального закладу як один з чинників організації освітнього процесу, який розширює поле виявлення внутрішньої свободи і самореалізації особистості, піднімає рівень її внутрішньої культури і в той же час видозмінює спрямованість, зміст, способи і характер навчально-виховного процесу . Показано, що саме рефлексивна організація навчального процесу дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їх спільну розвиваючу взаємодію, забезпечує головний гуманістичний принцип співтворчості - розвиток повноти (цілісності) і збільшення різноманітності (поліфонії) внутрішнього і зовнішнього життя кожного учасника освітніх взаємодій. Розкрито умови і показники рефлексивно-спітворчого середовища навчального закладу інноваційного типу, які забезпечують цілеспрямований розвиток рефлексивності учасників навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25271 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шк.в дискурсі (польща).pdf | 451.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.