Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25352
Назва: The role of colour as a non-verbal means while presenting male images in advertising
Автори: Лиса, Наталія Степанівна
Ключові слова: advertising, advertising mark, colour, non-verbal means
реклама, рекламний знак, колір, невербальні засоби
Дата публікації: тра-2016
Видавництво: Тернопіль: Астон
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25352
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf427.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.