Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25409
Назва: Корпоративна соціальна відповідальність банку як основа формування репутації (на основі «Райффайзен Банк Аваль»)
Автори: Демчук, Н. М.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Демчук, Н. М. Корпоративна соціальна відповідальність банку як основа формування репутації (на основі «Райффайзен Банк Аваль») [Текст] / Н. М. Демчук // Міжнародний бізнес та туризм в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф.студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 12-13 трав. 2016 р. ]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - С. 45-47.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25409
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС ТА ТУРИЗМ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ Демчук с.45-47.pdf97.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.