Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25440
Назва: Роль товарної політики в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Role of commodity policy in ensuring the competitiveness of the enterprise
Автори: Сарай, Наталія Ізидорівна
Ключові слова: товарна політика
конкурентоспроможність підприємства
новий товар
інноваційна діяльність
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Сарай Н.І. Роль товарної політики в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства/ Н.І. Сарай // Інноваційна економіка. – 2017. – Випуск 5-6 (69). – С. 64-69.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено економічну суть категорії «маркетингова товарна політика». Обґрунтовано основні рівні товару, що мають місце у практиці маркетингу: товар за задумом, товар у реальному виконанні та товар із підсиленням. Охарактеризовано напрямки формування оптимальної товарної політики шляхом застосування стратегії диверсифікації та стратегії концентрації виробничої діяльності. Розкрито основні складові успіху інноваційної діяльності у розробці нового товару: ринковий потенціал, виробничо-збутовий потенціал та інноваційний потенціал. На основі узагальнення теоретичних положень щодо ролі товарної політики в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства подано практичні рекомендації щодо її формування для забезпечення стійкості функціонування промислового підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25440
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattya_tovarna_polityka.pdf478.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.