Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26033
Назва: Методологія економічного обґрунтування ціни в ринкових умовах господарювання
Інші назви: Methodology of economic ground of price in the market conditions of menage
Автори: Артус, Мирослав
Artus, Myrosval
Дата публікації: 2006
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Артус, М. Методологія економічного обґрунтування ціни в ринкових умовах господарювання [Текст] / Мирослав Артус // Світ фінансів. – 2006. – Вип. 1. – С. 63-71.
Короткий огляд (реферат): Досліджено основні підходи до економічного обґрунтування відпускних цін, які б найбільшою мірою відображали інтереси всіх суб’єктів ринку та забезпечували формування запланованого прибутку підприємств. This article investigates the general approaches of economic explanation of consumer prices which would repulse the interests of market subjects to the utmost and guarantee planned enterprise income.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26033
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів 2006, Випуск 1 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Артус М..pdf1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.