Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2619
Назва: Пасіонарність і заповзятливість: економічний вимір гіпотези зв'язку
Інші назви: Passionarism and entrepreneurship: economic dimension of communication hypothesis
Автори: Возьний, Казимир Зіновійович
Ключові слова: економіка
пасіонарність
підприємливість
економічне зростання
фактори економічного розвитку
Дата публікації: 2011
Видавництво: ВНЗ "Національна академія управління"
Бібліографічний опис: Возьний, К. З. Пасіонарність і заповзятливість: економічний вимір гіпотези зв’язку / К. З. Возьний // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 7 (120). – С. 8-16.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено природу та особливості пасіонарного фактора суспільно-економічного розвитку; встановлено механізм та проблематику взаємної залежності пасіонарних здібностей людини з її підприємницьким потенціалом як фактора економічного зростання; здійснено оцінку тісноти та напрямку взаємної парної кореляції рівня пасіонарності особистості з індексом її підприємницьких здібностей; побудовано апроксимовану функцію зв’язку показників рівня пасіонарності та підприємливості; зроблено теоретичні узагальнення щодо гіпотези про економічну складову пасіонарних проявів у поведінці людини
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2619
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111ПАСІОНАРНІСТЬ І ЗАПОВЗЯТЛИВІСТ.PDF178.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.