Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26538
Назва: Історична ґенеза маркетингу в Україні
Автори: Карпенко, Н.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Карпенко, Н. Історична ґенеза маркетингу в Україні [Текст] / Н. Карпенко // Українська наука : минуле, сучасне, майбутнє : щорічник. – Тернопіль : Економічна думка, 2008. – Вип. 13. – С. 35-44.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні еволюційні процеси зародження, становлення та розвитку маркетингу в Україні від 1970-х років донині. Визначено знаменні події у формуванні маркетингу як науки, практики та освітянської діяльності. In clause the basic evolutionary processes of origin, becoming and developments of marketing in Ukraine, since the period 70 years by present time are considered. Significant events in formation of marketing, as sciences, experts and educational activity are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26538
Розташовується у зібраннях:Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє Випуск 13 2008 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко Н..pdf387.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.