Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26743
Назва: Пошук ефективних шляхів покращення діяльності підприємства на основі маркетингової інформаційної системи
Автори: Яневич, М.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Яневич, М. Пошук ефективних шляхів покращення діяльності підприємства на основі маркетингової інформаційної системи [Текст] / М. Яневич // Українська наука : минуле, сучасне, майбутнє : щорічник. – Тернопіль : Економічна думка, 2007. – Вип. 12. – С. 353-359.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетингову інформаційну систему, як безперервний процес пошуку ефективних шляхів поліпшення діяльності підприємства та прийняття правильних управлінських рішень. The marketing informative system is considered in the article, as continuous, process of search of effective ways of improvement of activity of enterprise and acceptance of correct administrative decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26743
Розташовується у зібраннях:Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє Випуск 12 2007 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яневич М..pdf348.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.