Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26762
Назва: Forming of international product stewardship
Автори: Mazur, Volodymyr
Ключові слова: Product stewardship
international policy
international relations
international markets
international marketing
trade policy
Дата публікації: 2017
Видавництво: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». Випуск 2 (50).Т.2. – Ужгород, 2017.–С.206-211
Короткий огляд (реферат): Theoretical aspects of international marketing and product stewardship at international markets have been investigated in the article. International trade policy plays an important role in the development of international marketing. It is a starting point for the building of a proper and effective international business strategy. The process of forming of international trade stewardship of national enterprises has been analyzed. The ways of improving of the process of forming international trade stewardship for a successful international business policy has been grounded on the base of their optimization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26762
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mazur V.S._FORMING OF INTERNATIONAL PRODUCT STEWARDSHIP.pdfСтаття329.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.