Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26898
Назва: Сучасний євромаркетинг: теорія та прагматика
Автори: Зяйлик, Марія Федорівна
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Зяйлик М. Ф. Сучасний євромаркетинг: теорія та прагматика / М. Ф. Зяйлик // Матеріали науково-практичної конференції [“Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму”] – Кам’янець-Подільський, 24-24 квітня 2017. – С. 64-65
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26898
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зяйлик М.Ф._тези.rtf109.17 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.