Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26910
Назва: Маркетингові комунікації та їх вплив на удосконалення комерційної діяльності торговельного підприємства
Інші назви: Marketing communications and their influence on the improvement of commercial activity of a trading enterprise
Автори: Грушкевич, Юлія Ігорівна
Ключові слова: підприємство
маркетингові комунікації
рекламна кампанія
Інтернет-комунікації
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Грушкевич, Ю. І. Маркетингові комунікації та їх вплив на удосконалення комерційної діяльності торговельного підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Юлія Ігорівна Грушкевич ; наук. керівник к.е.н. І. А. Крисоватий. – Тернопіль, 2018. – 101 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі сформовано ефективну систему маркетингових комунікацій українського підприємства, з врахуванням особливостей Українського та зарубіжного ринків. Досліджено механізм впливу зовнішніх ринків на систему маркетингових комунікацій торговельно - виробничого підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26910
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грушкевич Юля ПТБД.pdf617.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.