Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26912
Назва: Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі
Інші назви: Branding as a marketing tool in trade
Автори: Дробчак, Жанна Ігорівна
Ключові слова: брендинг
підприємство
бренд
конкурентоспроможність підприємства
нематеріальні активи підприємства
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Дробчак, Ж. І. Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Жанна Ігорівна Дробчак ; наук. керівник к.е.н. П. С. Бабій. – Тернопіль, 2018. – 103 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі досліджено теоретичні засади, принципи і практичні аспекти бренд-менеджменту у роздрібній торгівлі, резерви поліпшення використання бренду як маркетингового інструменту у механізмі просування продукції на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26912
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дробчак Жанна ПТБД.pdf597.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.