Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26915
Назва: Формування стратегії розвитку торговельного підприємства
Інші назви: Formation of a trading strategy development strategy
Автори: Курляковська, Лілія Ігорівна
Ключові слова: стратегія
система стратегій підприємства
торговельне підприємство
фінансово-господарська діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Курляковська, Л. І. Формування стратегії розвитку торговельного підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Лілія Ігорівна Курляковська ; наук. керівник к.е.н. Р. А. Муха. – Тернопіль, 2018. – 92 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі обґрунтовано формування стратегії розвитку ТзОВ «Самбірський».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26915
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курляковська Лілія ПТБД.pdf546.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.