Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26956
Назва: Стратегічні карти машинобудівних підприємств: сутність та принципи формування
Інші назви: Strategic maps of machine-building enterprises: essence of the notion and formed principles
Автори: Кузьмін, Олег
Дорошкевич, Катерина
Kuzmin, Oleg
Doroshkevych, Kateryna
Ключові слова: стратегічні карти
синергізм стратегічних карт
стратегічне управління
вартість компанії
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кузьмін, О. Стратегічні карти машинобудівних підприємств: сутність та принципи формування [Текст] / Олег Кузьмін, Катерина Дорошкевич // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2009. – Вип. 2. – С. 101-106.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття стратегічних карт, визначено основні цілі і принципи їх формування на машинобудівних підприємствах. Рекомендовано визначення стратегічних карт машинобудівних підприємств як документа, що є напрямом активізації процесу реалізації стратегії підприємства за допомогою поєднання чотирьох стратегічних складових причинно-наслідковим зв’язком. До принципів формування стратегічних карт додатково віднесено синергізм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26956
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2009 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьмін.pdf226.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.