Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26964
Назва: STP - маркетинг на ринку знань
Інші назви: STP is marketing at the knowledges market
Автори: Матвіїв, Микола
Matviyiv, Mykola
Ключові слова: сегментування
маркетинг
ринок знань
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Матвіїв, М. STP - маркетинг на ринку знань [Текст] / Микола Матвіїв // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2009. – Вип. 2. – С. 136-144.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні основи суті сегментування, відбору цільових сегментів та позиціювання на ринку знань. Обґрунтовано критерії оцінки ринку знань. Показано приріст поточної вартості майбутніх доходів людини в результаті індивідуальних інвестицій. Запропоновано матрицю привабливості ринку знань та ділової активності фірми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26964
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2009 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матвіїв.pdf337.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.