Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26978
Назва: Теоретичні засади маркетингового аналізу
Інші назви: Theoretical bases of marketing analysis
Автори: Штефанич, Дмитро
Братко, Олександра
Shtefanych, Dmytro
Bratko, Olexandra
Ключові слова: економічний аналіз
маркетинговий аналіз
маркетингові дослідження
маркетинговий аудит
маркетингові резерви
принципи маркетингового аналізу
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Штефанич, Д. Теоретичні засади маркетингового аналізу [Текст] / Дмитро Штефанич, Олександра Братко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2009. – Вип. 3. – С. 62-70.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано існуючі підходи до визначення сутності маркетингового аналізу, дано його авторське тлумачення,визначено предмет, завдання та принципи маркетингового аналізу, здійснена класифікація видів маркетингового аналізу за низкою ознак.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26978
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2009 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штефанич.pdf245.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.