Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27093
Назва: Менеджмент знань як конкурентна перевага при формуванні потенціалу підприємств
Автори: Пробоїв, Ольга
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Пробоїв, О. Менеджмент знань як конкурентна перевага при формуванні потенціалу підприємств [Текст] / Ольга Пробоїв // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2009. – № 12. – С. 32-36.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні аспекти менеджменту знань. Проаналізовано систему управління знаннями з позиції прямої проекції корисності й об’єктивності інформації та придатності її до застосування на якість менеджменту знань. Виявлено вплив менеджменту знань на здобуття конкурентних переваг і формування потенціалу підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27093
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пробоїв.pdf229.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.