Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27297
Назва: Основні стадії розвитку маркетингової стратегії в умовах глобального ринку
Автори: Подвірна, Тетяна
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Подвірна, Т. Основні стадії розвитку маркетингової стратегії в умовах глобального ринку [Текст] / Тетяна Подвірна // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2010. – № 14. – С. 43-46.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні стадії розвитку маркетингової стратегії в умовах глобального ринку, а також розглянуто безпосередній вплив глобалізації на маркетингову діяльність. In the article the basic stages of development of marketing strategy in the conditions of global market are analyzed, and also direct influence of globalization is considered on marketing activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27297
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Подвірна.pdf152.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.