Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27781
Назва: Кооперування на світовому туристичному ринку
Автори: Кузьмін, Олег
Гайдук, Анна
Ключові слова: Туризм
глобалізація
інтернаціоналізація
кооперування
кооперація
стратегічний альянс
франчайзингова система
турагенція
готельний концерн
авіалінії
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кузьмін, О. Кооперування на світовому туристичному ринку [Текст] / Олег Кузьмін, Анна Гайдук // Журнал європейської економіки. – 2007. – Т. 6, № 2. – С. 145-158.
Короткий огляд (реферат): Досліджено різні підходи до трактування поняття «глобалізація» в туризмі: глобалізація як синонім поняття «інтернаціоналізація» і глобалізація як одна з чотирьох стратегій закордонної експансії туристичних підприємств. Проаналізовано процеси кооперування на світовому туристичному ринку у готельній сфері, сфері пасажирських авіаперевезень та сфері збуту туристичних послуг. Встановлено основні тенденції у функціонуванні кооперацій, стратегічних альянсів та франчайзингових систем в умовах глобалізації. Зроблено висновок про те, що вже зараз на порядок денний виходять нові форми кооперації, такі як віртуальні мережі кооперацій: від систем резервування – до віртуальних туристичних бюро та туроператорів. Туристичні системи послуг вимагають, однак, нових форм міжнародної кооперації в туризмі, а саме співпраці туристичних міністерств, союзів та приватного туристичного бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27781
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 6 (№2) Червень 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьмін.PDF269.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.