Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28206
Назва: Інтегровані маркетингові комунікації підприємств виробників спортивних товарів
Інші назви: Integrated marketing communications of enterprises manufacturing sports goods
Автори: Цетнар, Лариса Олегівна
Tsetnar, L. O.
Ключові слова: маркетинг
реклама
бренд
маркетингові комунікації
комунікаційна політика
інтегровані маркетингові комунікації
виробники спортивних товарів
маркетингова стратегія
ефективність комунікацій.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Цетнар, Лариса Олегівна. Інтегровані маркетингові комунікації підприємств виробників спортивних товарів [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Лариса Олегівна Цетнар. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - 197 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Тернопільський національний економічний університет Міністерства освіти і науки України, Тернопіль, 2018. Узагальнено наукові підходи до інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств виробників спортивних товарів. Визначено сутність інтегрованих маркетингових комунікацій з метою уточнення понятійного апарату дослідження. Ідентифіковано основні умови здійснення інтегрованих маркетингових комунікацій, їх взаємовідношення між потоками маркетингової активності й активності інтересу до бренда спортивного товару. Удосконалено методику оцінювання економічної та соціальної ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій. Здійснено маркетингове дослідження динаміки товарообігу спортивних товарів та обґрунтовано ефективність витрат на рекламу. Вироблено пропозиції щодо ефективного використання інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій в маркетинговій діяльності підприємств виробників спортивних товарів. Обґрунтовано необхідність та удосконалено механізм застосування стратегічного планування інтегрованих маркетингових комунікацій для забезпечення ефективності маркетингової діяльності. Окреслено напрями економічно сприятливих тенденцій розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій та підвищення їх ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28206
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dysertaciia-cetnar-povna.pdf4.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.