Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28341
Назва: Ціноутворюючі практики при введенні нових продуктів на ринок: дані з Болгарії
Автори: Марінов, Красімір
Ключові слова: Введення нового продукту
ціноутворюючі практики
ціноутворення на сонові цінності
ціноутворення на основі конкуренції
ціноутворення на основі витрат
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Марінов, К. Ціноутворюючі практики при введенні нових продуктів на ринок: дані з Болгарії [Текст] / Красімір Марінов // Журнал європейської економіки. – 2017. – Т. 16, № 4. – С. 426-435.
Короткий огляд (реферат): Встановлено визначення ціноутворюючих практик, що застосовуються в болгарських фірмах. Вказано, що, згідно з опублікованими до цього моменту дослідженнями, ціноутворення, в тому числі нові продукти при їх введенні на ринок, є одним із найскладніших рішень у фірмі. Обґрунтовано, що при визначенні вартості нового продукту фірми дотримуються трьох ціноутворюючих практик: ціноутворення на основі цінності для споживача; ціноутворення на основі конкурентності; ціноутворення на основі витрат. Відповідно до результатів проведеного емпіричного дослідження серед болгарських фірм виявлено те, що найпоширенішим фактором у ціноутворенні матеріальних продуктів є ціни конкурентних товарів, а при послугах – співвідношення між ціною та параметрами продукту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28341
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 16 (№4) Грудень 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марінов.pdf208.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.