Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28457
Назва: Менеджмент у вищій школі: проблеми і перспективи розвитку
Інші назви: Management in Higher School: Problems and Aspects of Development
Автори: Осік, Юрій
Osik, Yuriy
Ключові слова: вища школа
модель менеджменту
людина
економічний стиль життя
економічне щастя
матеріальні блага
духовні цінності
етичний менеджмент
рефлексивність менеджера
емоційне сприйняття
тестування
професійна компетентність
higher school
model of management
person
economical lifestyle
material welfare
spiritual values
ethical management
reflexivity of a manager
emotional acceptance
testing
professional competence
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Осік, Ю. Менеджмент у вищій школі: проблеми і перспективи розвитку [Текст] / Юрій Осік // Психологія і суспільство. – 2012. – № 3. – С. 108-112.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює низку “незручних” питань для сучасної освітньої моделі менеджменту у вищій школі, а саме: а) що таке економіка щастя і як їй навчати?, б) як можливе соціально-етичне узмістовлення менеджменту у діяльності майбутнього фахівця?, в) чому потрібна рефлексія у менеджменті і як ії здійснювати ефективно?, г) чим вагоме емоційне сприйняття економічної поведінки та якою мірою на емоції і почуття має зважати менеджер?, д) у чому обмеженість тестового контролю знань студентів як для їхньої професійної компетентності, так і для повноцінного особистісного розвитку. The article touches upon a number of “uncomfortable” for the modern educational model of management in higher school questions, namely: a) what is economy of happiness and how to teach it?, b) how is it possible to add some social-ethical features to management in the activity of a future specialist?, c) why is reflection need in management and how to realize it efficiently?, d) the significance of emotional acceptance of economical behavior and how much has the manager give attention to emotions and feelings”, e) where is the limitation of tests evaluation of students knowledge for their professional competence and full personal realization?
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28457
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2012, № 3 (49)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осік.pdf326.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.