Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28489
Назва: Підприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналіз
Автори: Сірий, Євген
Ключові слова: класова структура
теорії стратифікації
соціальна нерівність
багатство
досягнення
підприємництво
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Сірий, Є. Підприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналіз [Текст] / Євген Сірий // Психологія і суспільство. - 2009. - № 2. - С. 84-92.
Короткий огляд (реферат): Завданням дослідження є визначення місця підприємництва у розвитку соціальної структури суспільства та її похідних - стратифікації і мобільності, що є спробою обґрунтувати методологічний підхід до дихотомічного (емпірія - теорія) вивчення даного чинника розвитку соціально-стратифікаційної системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28489
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2009, № 2 (36)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сірий.pdf392.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.