Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28699
Назва: Особливості організації взаємодії суб’єктів освітнього процесу за умов інклюзивної освіти
Автори: Бригадир, М. Б.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Бригадир, М. Б. Особливості організації взаємодії суб’єктів освітнього процесу за умов інклюзивної освіти [Текст] / М. Б. Бригадир // Україна в умовах реформування правової системи : сучасні реалії та міжнародний досвід : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 20-21 квіт. 2018р.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 288-290.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28699
Розташовується у зібраннях:УКРАЇНА В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ СИСТЕМИ : СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ТА МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
288.PDF59.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.