Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28763
Назва: Формування організаційної культури сучасного підприємства
Автори: Мазур, Володимир Степанович
Ключові слова: організаційна культура
цінності
мотиваційне поле
місія
імідж
корпоративна культура
кадрова система
потенціал
Дата публікації: січ-2018
Видавництво: Scientific Journal Virtus Issue # 20, Part 2, January, 2018. – С.179-183
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні засади формування організаційної культури підприємства, її функції та типи. Досліджено процес формування організаційної культури підприємства. Розроблено шляхи вдосконалення організаційної культури підприємства на основі впровадження стратегії адаптації корпоративної культури на вітчизняному ринку та формування бізнес-моделі мотивації персоналу як фактору покращення його організаційної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28763
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Віртус №20 частина 2.pdf4.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.