Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29116
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ НА ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИ
Інші назви: FEATURES OF DEMAND PREDICTION FOR HOTEL AND TOURIST SERVICES
Автори: Гайда, Юрій Іванович
Новак, Юлія Романівна
Ключові слова: попит; сезонність; індекс сезонності; одномірний аналіз Фур’є; модель ARIMA; метод експоненціального згладжування
demand; seasonality; seasonal index; one-dimensional Fourier analysis; model ARIMA; exponential smoothing method
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: 103. Гайда Ю.І. Особливості прогнозування попиту на готельно-туристичні послуги / Ю.І. Гайда, Ю.Р. Кулик // Економічний аналіз. 2016. – Том 24. – № 1. – С. 22–29.
Короткий огляд (реферат): Туризм сьогодні вважається перспективним напрямком соціально-економічного розвитку країни, регіонів, міст. Туристична інфраструктура — одна із найскладніших, оскільки охоплює усі галузі економіки, усі види транспорту, культурні й оздоровчі заклади, спортивні споруди, народні промисли тощо. Попит на готельно-туристичні послуги залежить як від її розвитку, так і від сезонних коливань умов надання туристично-рекреаційних послуг. Для згладжування сезонних коливань попиту на готельно-туристичні послуги запропоновано комплекс заходів щодо прогнозування сезонного попиту, окрема створення окремого підрозділу з функціями пошуку, аналізу та обробкою комерційної інформації. Tourism today is considered a promising area of social and economic development of countries, regions and cities. Tourist infrastructure is one of the most difficult infrastructures as it embraces all sectors of the economy, all modes of transport, cultural and recreational facilities, sports facilities, crafts and more. Demand for hotel and travel services depends on its development and seasonal fluctuations of the terms of tourist and recreational services. In order to smooth seasonal fluctuations of demand for hotel and travel ervices it is offered a range of measures to seasonal demand forecasting. For example, it is created a eparate unit with functions of search, analysis and processing of business information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29116
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
121н_С-16.pdf777.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.