Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29349
Назва: Психологічна грамотність учителя - основа ефективної розвивальної взаємодії з учнями
Автори: Гуменюк, Оксана
Ключові слова: модульно-розвивальна система; психологічна грамотність;
психологічна грамотність
розвивальна взаємодія
соціально-психологічний експеримент
етапи навчального модуля
самоактуалізована особистість
самоактуалізована особистість
Дата публікації: 2000
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Гуменюк, О. Психологічна грамотність учителя - основа ефективної розвивальної взаємодії з учнями [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 44-51.
Короткий огляд (реферат): Окреслюються актуальні завдання вдосконалення психологічної підготовки вчителів інноваційної школи; характеризуються експериментальні умови (нововведення), які спричинили позитивну перебудову внутрішнього світу педагогів-дослідників; експериментально відстежується динаміка зростання психологічної грамотності вчителів ЗОШ № 10 м. Бердичева за три роки фундаментального експерименту; емпірично обгрунтовується зростання сукупного коефіцієнта самоактуалізації учителів-дослідників ліцею № 157 м. Києва за 13-ти із 14-ти шкалами вимірювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29349
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf350.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.