Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29374
Назва: Комплексне соціально-психологічне дослідження особистості у системі експериментального навчання
Автори: Мєщанова, Галина
Ключові слова: соціально-психологічне дослідження
фундаментальний експеримент
розумність
соціальність
креативність
особистість
адаптованість
дезадаптованість
риси характеру
міжособистісна взаємодія
Дата публікації: 2000
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Мєщанова, Г. Комплексне соціально-психологічне дослідження особистості у системі експериментального навчання [Текст] / Галина Мєщанова // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 88-105.
Короткий огляд (реферат): Висвітлюються принципи та умови експериментального вивчення особистості учня як підґрунтя реалізації психолого-педагогічного змісту навчання та створення умов для розвитку його природних нахилів, здібностей та інтересів, підготовки соціально компетентного випускника; подається система діагностики соціального розвитку школярів; розглядаються етапи психодіагностики та аналізу вивчення особистості дослідницькими методиками; подається приклад діагностики та аналізу результатів вивчення рис характеру учнів різних вікових категорій, з допомогою яких будується поведінковий паттерн (методика Т.Лірі).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29374
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мєщанова.pdf880.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.