Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29406
Назва: THE PSYCHOLOGICAL IMPACT OF ADVERTISING ON THE CUSTOMER BEHAVIOR
Автори: Vynohradova, Tanya
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Vynohradova, Tanya THE PSYCHOLOGICAL IMPACT OF ADVERTISING ON THE CUSTOMER BEHAVIOR [Текст] / Tanya Vynohradova // Лінгвокультурні коди в економічно-правовому та соціальному дискурсах: матеріали Міжнар. наук.-практ. студ. конф. [м. Тернопіль, 20 квіт. 2018 р.] / редкол. : Л. К. Крайняк, С. М. Рибачок, Л. Ф. Борсук ; відп. за вип. Л. К. Крайняк. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 274-276.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29406
Розташовується у зібраннях:ЛІНГВОКУЛЬТУРНІ КОДИ В ЕКОНОМІЧНО-ПРАВОВОМУ ТА СОЦІАЛЬНОМУ ДИСКУРСАХ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
274.PDF25.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.