Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29452
Назва: Маркетинг освітніх послуг в економіці вищого навчального закладу
Автори: Матвіїв, Микола
Ключові слова: освітні послуги (ОП)
маркетинг освітніх послуг
маркетингова стратегія освітніх закладів
тип освітніх послуг
маркетингові функції
Дата публікації: 2001
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Матвіїв, М. Маркетинг освітніх послуг в економіці вищого навчального закладу [Текст] / Микола Матвіїв // Психологія і суспільство. - 2001. - № 2. - С. 85-90.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються особливості маркетингу на ринку освітніх послуг; обґрунтовуються необхідність й актуальність розробки стратегії маркетингу для економіки вищого навчального закладу в контексті Міжнародних стандартів класифікації освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29452
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 2 (4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матвіїв.pdf187.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.