Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29477
Назва: Процесуально-динамічний зміст проектування розв’язку творчих математичних задач
Автори: Мойсеєнко, Лідія
Ключові слова: творча математична задача
формування задуму (проектування розв’язку)
основні орієнтири
структурні елементи
теоретичні факти
зорові образи
провідна ідея
логічний ланцюг міркувань
суб’єктивна впевненість
Дата публікації: 2002
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Мойсеєнко, Л. Процесуально-динамічний зміст проектування розв’язку творчих математичних задач [Текст] / Лідія Мойсеєнко // Психологія і суспільство. - 2002. - № 2. - С. 103-112.
Короткий огляд (реферат): Формування задуму творчих математичних завдань відбувається як вичленення орієнтирів у їх структурних елементах, або теоретичних фактах. Ці орієнтири, під дією запитань (основного та похідних), сприяють формуванню провідної ідеї розв’язку особисто прийнятої проблемної задачі. Саме ця ідея сприяє переструктуруванню елементів задачі, спрямовує асоціювання, спонукає виникненню зорових образів, що деталізує процес розв’язання, наповнює його змістом і формує логічний ланцюг між відповідними елементами, наявними й актуалізованими теоретичними фактами. Формування задуму завершується утвердженням суб’єктивного переконання у його достовірності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29477
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мойсеєнко.pdf337.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.