Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29486
Назва: Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обґрунтування
Автори: Коміссаров, Вадим
Ключові слова: система національної освіти
соціально-культурна доктрина
модульно-розвивальна система
інноваційна освіта
соціально-культурний простір школи
наукове проектування
технологія розвивальної взаємоді
Школа здібностей
фундаментальний соціально-психологічний експеримент
ефективність інноваційної моделі
експертиза інноваційних змін
Дата публікації: 2002
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Коміссаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обґрунтування [Текст] / Вадим Коміссаров // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 83-104.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано значення запропонованої А.В. Фурманом моделі проектування соціально-культурного простору інноваційної освітньої системи; охарактеризовані змістові компоненти зазначеного простору запорізької середньої загальноосвітньої школи, педагогічний колектив якої реалізує програму науково-дослідної роботи “Школа здібності” [ 15; 16]; здійснена реінтерпретація відомого алгоритму втілення фундаментального експерименту [4; 5].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29486
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коміссаров.pdf663.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.