Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29501
Назва: Дослідження умов і чинників ефективності організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)
Автори: Бригадир, Марія
Ключові слова: соціально-психологічний проект
модульно-розвивальна оргсистема
оргформа
міні-модуль
організаційний клімат
соціально-психологічний клімат
оргкультура
векторна модель
доцільність запровадження інновації
ефективність експериментальної школи
експертно-діагностичне обстеження
організаційна ефективність
Дата публікації: 2002
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективності організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 187-200.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтований процес створення векторної моделі оцінки організаційної ефективності експериментальної школи як соціо-культурної інституції; методами математично-статистичної обробки результатів експертно-діагностичного обстеження, виявлені умови та чинники доцільного конструювання орг-схем взаємодії учасників соціосистеми на різних етапах фундаментального експерименту; описана та проаналізована наявність можливих труднощів і проблем при проектуванні оргмоделі інноваційного навчання; встановлені генералізуючі важелі спричинення позитивних змін організаційної культури на макро- і мікроструктурних рівнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29501
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бригадир.pdf380.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.