Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29503
Назва: Зміст, структура та оформлення розвивального підручника
Автори: Гірняк, Андрій
Ключові слова: інноваційна освіта
модульно-розвивальна система
освітній зміст
концепція підручникотворення
тип навчального предмета
розвивальний міні-підручник
навчальний модуль
змістовий модуль
системи кодування інформації
розвивальна взаємодія
смислово-психологічна адаптація
мотиваційно-смислова сфера
механізм самоактивності
психодуховні новоутворення
самореалізація
Дата публікації: 2002
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 217-241.
Короткий огляд (реферат): На методологічному рівні аналізу здійснюється відбір і конструювання освітнього змісту підручника як чинника формування взаємопов’язаних знань, умінь, норм і цінностей учня; обґрунтовуються принципи, процедури та технології структурування текстового компоненту розвивального підручника шляхом моделювання довершених модульно-змістових блоків; висвітлюються психолого-педагогічні рекомендації щодо підвищення ефективності образного і необразного оформлення навчальної книги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29503
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк.pdf539.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.