Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2951
Назва: Просодичні засоби актуалізації ритмічної структури навчального тексту (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі підручників з англійської мови)
Автори: Рибіна, Наталія Вікторівна
Rybina, Nataliya Viktorivna
Дата публікації: 2004
Бібліографічний опис: Рибіна, Наталія Вікторівна. Просодичні засоби актуалізації ритмічної структури навчального тексту (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі підручників з англійської мови) [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Рибіна Наталія Вікторівна ; Тернопільський національний педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Т., 2004. - 198 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Рибіна Н.В. Просодичні засоби актуалізації ритмічної структури навчального тексту (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі підручників з англійської мови). - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.02.02 - германські мови. - Львівський національний університет імені Івана Франка, Львів, 2005. Дисертація присвячена дослідженню особливостей функціонування просодичних засобів в актуалізації ритмічної структури навчального тексту. У роботі теоретично обґрунтовано модель актуалізації тексту, яка розглядається як результат мисленнєвої діяльності людини. Виявлено, що актуалізація тексту відбувається унаслідок вибору відповідної моделі та її звукового оформлення. Модель актуалізації містить певну сукупність мовних засобів, які зумовлені позамовними причинами. За результатами виконаного аналізу існуючих наукових концепцій здійснено класифікацію текстів підручника з іноземної мови в залежності від їхньої комунікативно-прагматичної спрямованості. Встановлено номенклатуру просодичних засобів та основні закономірності й специфіку їхньої взаємодії з мовними засобами інших рівнів у забезпеченні цілісності навчального тексту.На основі результатів експериментально-фонетичного дослідження визначені основні і периферійні компоненти просодії, які зумовлюють специфіку інтонування структурних елементів текстів англійських підручників. Ключові слова: модель актуалізації тексту, навчальний текст, сегментація тексту, мовні та позамовні засоби, просодичні засоби, ритм, ритмічна структура.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2951
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RYBINA dis.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.