Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29663
Назва: Пізнавально-суб'єктивний вплив у системі інноваційного навчання
Автори: Гуменюк, Оксана
Ключові слова: освіта, як соціокультурна організація
організаційний клімат
соціально-культурно-психологічний простір-час
модульно-розвивальне навчання
пізнавально-суб’єктний вплив
потреба - установка - поведінка
навчальна група
груповий та індивідуальний суб’єкти освітньої поведінки
рівні суб’єктності
образи суб’єктивної реальності
Дата публікації: 2003
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Гуменюк, О. Пізнавально-суб'єктивний вплив у системі інноваційного навчання [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2003. – № 2. – С. 79-89.
Короткий огляд (реферат): Аналітичним шляхом визначені та охарактеризовані складові пізнавально-суб’єктного впливу, що спричинюють як опосередковане конкретно-ситуативне діяння за параметрами, властивостями, принципом, перебігом, так і безпосереднє (механізм комунікативного кодування-декодування, інноваційні програмово-методичні засоби, метод раціонального переконання), що передбачають перетворення учнів на групових та індивідуальних суб’єктів освітньої поведінки і функціонують у соціально-культурно-психологічному просто-рі-часі модульно-розвивальної системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29663
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf420.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.