Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29688
Назва: | Принципи і методи формування системи психологічних знань |
Автори: | Русинка, Іван |
Ключові слова: | пізнавальні здібності вміння і навички система і структура знань когнітивні структури саморозвиток організація освітньої діяльності індивідуальний стиль діяльності |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Русинка, І. Принципи і методи формування системи психологічних знань [Текст] / Іван Русинка // Психологія і суспільство. – 2003. – № 2. – С. 133-139. |
Короткий огляд (реферат): | Здійснюється теоретичний аналіз парадигми освітньої діяльності; визначаються чинники, які заважають студентам вийти за межі усталених схем, що обмежують добування нового досвіду, гальмують розвиток здібностей і самотворення власного Я; характеризуються навчальні технології і методи, що дають змогу заглиблюватися у сутність пропонованого освітнього змісту, усвідомити його закономірності та ідеї, нарешті застосувати здобуті знання на практиці; пропонується концептуальний підхід до визначення змісту, форм і методів покращення освітнього процесу у ВНЗ, що з успіхом може бути використаний при розробці навчальної програми з основ психології та педагогіки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29688 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2003, № 2 (12) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Русинка.pdf | 222.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.