Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29688
Назва: Принципи і методи формування системи психологічних знань
Автори: Русинка, Іван
Ключові слова: пізнавальні здібності
вміння і навички
система і структура знань
когнітивні структури
саморозвиток
організація освітньої діяльності
індивідуальний стиль діяльності
Дата публікації: 2003
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Русинка, І. Принципи і методи формування системи психологічних знань [Текст] / Іван Русинка // Психологія і суспільство. – 2003. – № 2. – С. 133-139.
Короткий огляд (реферат): Здійснюється теоретичний аналіз парадигми освітньої діяльності; визначаються чинники, які заважають студентам вийти за межі усталених схем, що обмежують добування нового досвіду, гальмують розвиток здібностей і самотворення власного Я; характеризуються навчальні технології і методи, що дають змогу заглиблюватися у сутність пропонованого освітнього змісту, усвідомити його закономірності та ідеї, нарешті застосувати здобуті знання на практиці; пропонується концептуальний підхід до визначення змісту, форм і методів покращення освітнього процесу у ВНЗ, що з успіхом може бути використаний при розробці навчальної програми з основ психології та педагогіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29688
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Русинка.pdf222.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.