Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29782
Назва: Формування психолого-педагогічних умінь студентів
Автори: Мінасян, Анна
Ключові слова: освітній процес
навчально-виховний процес психолого-педагогічні уміння
навички
педагогічна майстерність
учбова задача
процес розв’язування задачі
навчальна задача
виховна задача
освітня задача
психолого-педагогічні задачі
Дата публікації: 2005
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Мінасян, А. Формування психолого-педагогічних умінь студентів [Текст] / Анна Мінасян // Психологія і суспільство. – 2005. – № 1. – С. 76-81.
Короткий огляд (реферат): Здійснюється теоретичний аналіз педагогічних умінь (A.A. Степанов, A.M. Столяренко, Л.Ф. Спірін) як складних психологічних утворень, які об’єднують професійно значущі здібності індивіда з мисленнєвими та практичними діями, а відтак забезпечують успіх у навчально-виховній діяльності; стверджується, що особливу роль у професійній підготовці педагога відіграє розв’язання психолого-педагогічних задач, котре організує процеси самоуправління засобами культуротворення, і не тільки передає йому інформацію та забезпечує ціннісно-естетичне збагачення, а й стимулює безперервний пошук значень і смислів, координує та контролює динаміку його навчальних та особистих успіхів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29782
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мінасян.pdf465.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.