Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29797
Назва: | Система інноваційної освітньої діяльності модульно-розвивальної школи та її комплексна експертиза |
Автори: | Фурман, Анатолій |
Ключові слова: | взаємодія традиції та інновації “великі хвилі Кондратьєва” капіталістична економіка система суспільного виробництва ресурси стабільного розвитку інноваційний етап розвитку суспільства загальносуспільна і соціосегментна інноваційність інноваційна ідеологія інноваційний рух гуманітарна експертиза освітня сфера суспільства інноваційна діяльність соціальна інноватика модульно-розвивальна освіта система дистанційної підготовки фундаментальний соціально-психологічний експеримент ментально і духовно зорієнтована освітня система модульно-розвивальний рух освіта як вітакультурне явище процес глобалізації нова економіка соціологія інноваційної діяльності ресурсоємність стратегема інноваційного освітнього розвитку цикл інноваційної діяльності мережа нововведень вітакультурна методологія системно-діяльнісний підхід освітній простір освітня компетентність експериментально-діагностичний комплекс діагностична програма обстежень шкала оцінювання процедура експертного оцінювання принцип нарощування новаційних умов ефективність інноваційної освітньої діяльності |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | ТДЕУ |
Бібліографічний опис: | Фурман, А. Система інноваційної освітньої діяльності модульно-розвивальної школи та її комплексна експертиза [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 29-75. |
Короткий огляд (реферат): | Сутнісний зміст зводиться до чотирьох теоретико-методологічних сегментів наукового обґрунтування піднятої проблемної теми, котрі мають достатнє емпіричне підтвердження у процесі багаторічного виконання завдань авторської суспільної програми з інноваційного оновлення системи національної середньої освіти: по-перше, в контексті створення єдиного модульно-розвивального руху за якісно нову українську школу та окультурену науку охарактеризовується система дистанційної підготовки педагога-психолога-дослідника, що підтвердила свою ефективність упродовж 15-річного досвіду підготовки педагогічних колективів до професійного здійснення інноваційної діяльності і немає аналогів на просторах СНД (§1); подруге, формуються базові теоретичні концепти у предметно-знаннєвих межах соціології інноваційної діяльності та з методологічною орієнтацією на взаємо-доповнення системно-діяльнісного підходу, принципу циклічності у функціонуванні та розвитку соціосистеми і віта-культурної парадигми, а також уперше подається й каузально описується модель повноцінної інноваційної діяльності в освітній сфері суспільства ( §2); по-третє, детально аналізується експертно-діагностичний комплекс ефективності експериментального впровадження модульно-розвивальної освіти як авторська шести-рівнева метасистема, в основі якої перебуває теорія, методологія, технологія та експериментальна практика обстоюваної освітньої моделі, а кожен зріз котрої має окреме гносеологічне підґрунтя та специфічний інтелектуально-емпіричний інструментарій (§3); по-четверте, висвітлюються логіко-змістові і процедурно-технічні засади проведення комплексної експертизи ефективності системно-інноваційної діяльності педагогічних колективів модульно-розвивальних шкіл за ієрархічною системою складових, параметрів, критеріїв, показників та індикаторів оцінювання повноти наявності експериментальних ознак і водночас формулюються емпіричні факти та залежності порівняльного аналізу проведення такої експертизи в 2000 і 2005 роках ( §4) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29797 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 2 (20) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.