Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29798
Назва: Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв'язування навчальних задач
Автори: Надвинична, Тетяна
Ключові слова: задача
завдання
задачна ситуація
навчальна ситуація
учбова задача
навчальна задача
освітня задача
виховна задача
проблемна ситуація
проблема
формулювання і розв’язування задач
Дата публікації: 2005
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Надвинична, Т. Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв'язування навчальних задач [Текст] / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 76-86.
Короткий огляд (реферат): Під час дослідження обраної проблеми висвітлюються основні умови, за яких можуть розгортатися процеси постановки та розв’язування навчальних задач, що покликані, за допомогою професійно здійсненого педагогічного керівництва освітнім процесом, вказати шлях удосконалення не лише знань та умінь, а й способи привласнення учнями соціально значимих норм і цінностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29798
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 2 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Надвинична.pdf472 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.