Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29890
Назва: Впровадження бренд-менеджменту в систему управління підприємства
Автори: Король, Ігор
Струмінська, Юлія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Король, Ігор Впровадження бренд-менеджменту в систему управління підприємства [Текст] / Ігор Король, Юлія Струмінська // Актуальні проблеми менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, квітень 2018 р.] / редкол. : М. М. Шкільняк, П. П. Микитюк, А. Ф. Мельник [та ін.] ;відпов. за вип. М. М. Шкільняк. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 264-267.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29890
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
264.PDF50.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.