Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29961
Назва: Освітнє спілкування як інформаційний, діловий, психосмисловий і самосенсовий різновиди обміну
Автори: Гуменюк, Оксана
Ключові слова: соціальні й міжособистісні відносини
освітнє спілкування
освітня діяльність
різновиди обміну
комунікація
знання
смисли
зворотний зв’язок
комунікатор
реципієнт
колективна миследіяльність
кодування
декодування
вербальна і невербальна комунікація
реальний та ідеальний світи
інтеракція
взаємодія
організація спільної нормотворчої діяльності
нормонаслідування
нормотворення
паритетні й розвивальні відносини
перцепція
пізнання
означення
регулювання
взаєморозуміння
саморозуміння
Дата публікації: 2005
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Гуменюк, О. Освітнє спілкування як інформаційний, діловий, психосмисловий і самосенсовий різновиди обміну [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2005. – № 3. – С. 73-94.
Короткий огляд (реферат): У процесі соціально-психологічного теоретизування детально аналізуємо: а) явище освітнього спілкування у системі модульно-розвивального навчання, б) його взаємозв’язок із різновидами обміну та періодами цілісного функціонального циклу, в) комунікативний компонент, що актуалізує інформаційний обмін і г) інтерактивний аспект, що розгортає діловий обмін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29961
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 3 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf730.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.